Junior Customer Success Manager

* TJÄNSTEN ÄR TILLSATT*

För Ropo Capital är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Vi präglas av arbetsglädje och effektivitet, engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Ropo Capital erbjuder tjänster som täcker hela fakturans värdekedja – från distribution och reskontrahantering till påminnelser och inkasso. Vi konkurrerar på marknaden som en teknisk pionjär med en affärsmodell grundad på digitaliseringens fördelar och avancerad automatisering.

Längtar du efter att få ta initiativ, utveckla din serviceförmåga och växa i en roll som junior Customer Success Manager? Vi söker dig som är i början av din karriär och letar efter ett jobb där du får ta mycket eget ansvar och trivs med att arbeta i ett team med god stämning.

Om tjänsten

I rollen som Customer Success Manager kommer du få arbeta i en bred roll i ett nära samarbete med en erfaren kollega, där den ena dagen inte är den andra lik. Detta är ingen klassisk kundtjänst där du svarar i telefon, skapar ett ärende och sedan lägger på luren, faktum är att du knappt kommer prata i telefon alls. I rollen som Customer Success Manager arbetar du istället mycket mer proaktivt och strategiskt för att Ropo Capitals kunder ska vara så nöjda som möjligt. Du kommer ingå i ett team som består av Client service och Billing, avdelningen genomsyras av härlig stämning och högt i tak. Ropo Capital är ett företag som växer och utvecklas och vill därför ha dig som inte är rädd för förändring utan snarare älskar när det händer saker.

Tjänsten avser en heltidsanställning med start så snart som möjligt. Placering på vårt kontor i centrala Stockholm
 

Vi tror att du som söker

 

  • Har tidigare erfarenhet av kundservice eller någon annan form av kundkontakt.
  • Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
  • Är van vid att jobba med dator som främsta arbetsverktyg, samt har goda kunskaper i Officepaketet
  • Skapar god stämning samt är utåtriktad, flexibel och driven.
  • Har stor känsla för service, kvalité och gillar att ta eget ansvar.
  • Kan fatta snabba beslut och trivs med att arbeta i ett högt tempo.

Vi värdesätter personliga egenskaper såsom nyfikenhet och engagemang!

 

Om Ropo Capital

Ropo Capital erbjuder vad vi kallar för Invoice Life Cycle-tjänster, dvs. allt från distribution och reskontrahantering till påminnelser och inkasso. Vårt fundament bygger på egenutvecklad teknik och vi brinner för att skapa extraordinära kundupplevelser med hjälp av data och en oslagbar fakturahanteringsprocess. Genom att vi vågar tänka nytt och sätta nya normer skapas värde för våra klienter och deras kunder i form av stärkta kundrelationer och bättre finansiella resultat.

Ropo Capital är marknadsledande inom fakturahantering i Finland och har genom förvärv de senaste åren expanderat till den nordiska marknaden. Idag har vi ca 400 anställda specialister i Finland, Sverige och Norge och mer än 10 000 kunder. Totalt levererar Ropo Capital över 170 miljoner fakturor och andra dokument årligen. Vårt mål är att år 2023 vara den ledande leverantören i Norden av tjänster inom fakturans livscykel.

Vårt erbjudande till dig

Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi präglas av arbetsglädje och av engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Vi tänker stort och utmanar oss själva varje dag.

Vi är ett modernt företag som erbjuder dig en stimulerande arbetsmiljö centralt på Torsgatan i Stockholm.

Varmt välkommen att skicka ditt CV och personliga brev till hr@ropocapital.se. Sista ansökningsdag är den 15 maj 2022. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Manager, Customer Service Sweden Helena Wall på telefonnummer 0738358212

Vi ser fram emot din ansökan!