Dynamisk och responsiv kundkommunikation

Förbättra kundupplevelsen med responsiv och dynamisk kommunikation med Convo!

Kundupplevelsen betyder mycket för er digitaliseringsresa. Med kundupplevelsen i fokus är vår lösning, Convo!, anpassad för att leverera kommunikation där dina kunder befinner sig. Innehållet kan vara dynamiskt och mottagarna kan interagera direkt i meddelandet som är responsivt, vilket betyder att oavsett om dina kunder läser sin kommunikation i mobil, surfplatta eller från en smart-watch så anpassar sig innehållet beroende på skärmstorlek.

Gör kundupplevelsen intressantare och enklare med betalning, film och animering

Kommunikationen skulle till exempel kunna innehålla en animerad kom-igång-guide eller en film med rådgivning som kunden kan titta på när det passar bäst. Rörlig grafik och animationer som baseras på mottagarens intressen och som dessutom är klickbar ger ett överskådligt och lättförståeligt innehåll som i sin tur ökar kundupplevelsen ytterligare.

Med funktionen Webbfaktura snabbar du upp betalningar på ett smart och enkelt sätt och förenklar betlaningsprocessen för era kunder.

  • Krypterad och unik URL
  • Med eller utan BankID-inloggning
  • Kan integreras direkt från bokningssystem
  • Mottagaren kan välja flera olika betalsätt bankgiro, plusgiro, konto- eller kreditkort eller Swish
  • Betala direkt eller på förfallodag
  • Bekräftelse på betalning i realtid

Denna typ av dynamisk kommunikation, som vår tjänst Convo! erbjuder, ger också värdefull feedback på hur mottagaren klickat, besökt och läst innehållet – och ger insikter om hur engagerande och tydliga dina budskap är.

  • Modern och innovativ lösning som skapar kundengagemang genom interaktion
  • Bidrar till en förbättrad kundupplevelse med responsiv kundkommunikation
  • Smarta lösningar där mottagaren kan interagera med kommunikationen
  • Säker inloggning med BankID
  • Betalningsfunktionalitet

Se filmen om Unify här

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er? Ta kontakt eller ring oss!